ابزار بررسی سرعت گوگل
نوشته شده توسط : افتخاری


خب، منابع نخستین ای که در اینجا ابزار سئو  لیست کردم Google Tools و Page Speed Insights میباشند. به عقیده ی اینجانب چیزی که در رابطه این دو حقیقتا جذابه اینه که‌این اقبال رو بدست خوا هیم آورد تا ببینیم با بالا رفتن سرعت ورقه ی اینترنت چه چیز های اهمیت پیدا می نمایند و خوا‌هیم رویت کرد این تغییرات از حیث استفاده کننده چه‌طور میباشند. ولی اولی و مهم ترین اینه که چه‌طور این مسئله، کسانی رو که به وبسایت شما راز می‌زنند رو زیر تاثیر قرار میده. دوما ما به چه شکل می تونیم مزیت دوگانه ای که گوگل تفسیرش می کنه برای کیفیت فراتر منفعت مند بشیم.

خب ما می‌دانیم که Google در هر جایی، هر دو تا سه ثانیه، تارنما هایی برای بارگزاری سفارش می نماید. بدیهیه که هر چه سریعتر بهتر. ولی آن به نوعی جاییه که محدوده قرار داره. اینجانب شدیدا توصیه می‌کنم که به آن نگاهی رقابتی داشته باشید. رقبای خویش را در بعضا از این ابزار ها قرار دهید و سرعت هدف ها تون رو در قبال آنچه در صنعت شما رقابتی میباشد رو benchmark فرمایید.


اینجا ما استاندارد های حقیقی وواقعی کاربری Chrome رو داریم و متاسفانه این ابزار برای وب سایت های وسیع و دوستداشتنی در دسترسه، البته شما می تونید داده های نیکی رو از اون بگیرید. این نرم‌افزار در BigQuery قرار داره، پس یک مقدار علم مقدماتی از SQL لازمه.


Lighthouse یکی‌از منابع آیتم عشق و علاقه اینجانب، که اینک در Chrome Dev Tools در دسترسه. اگه شرایط کنونی در یک برگه ی اینترنت می‌باشید بر بروی Inspect Element کلیک نمائید و Chrome Dev Tools رو گشوده نمائید درمنتهای سمت راست Audit رو می‌بینید صحیح اینجا می تونید Lighthouse Report رو در مرورگر خودتون اجرا فرمائید.


چیزی که منو شیفته این منبع میکنه، نمونه ها و راهکارهای ویژه ایه که به شما میده و شما می تونید ازشون به کار گیری فرمائید. حقیقت جذاب برای دونستن اینه که‌این منبع به طور خودکار بر روی Fast 3G Simulated خواهد بود و دقت نمایید که اونها بر بروی یوزرها تلفن ملازمت که از 3G به کارگیری می نمایند متمرکز گردیده اند. اینجانب دوست دارم که اون رو به Applied Fast 3G تغییر و تحول بدم چونکه اینجا Lighthouse به طور حقیقی وواقعی بارگزاری رو اجرا می کنه. پاره ای بیشتر ارتفاع می کشه اما اینطور به حیث می رسه که دقیقتره.


Page Speed Insights حقیقتا خیلی جالب است. شرایط فعلی اونها Chrome User Experience Report رو یکی‌از کردند. ولی در صورتیکه شما جز یکی اون وبسایت های وسیع نباشید، حتی سرعت حقیقی و واقعی کاغذ ی خودتون رو نمی تونید اندازه بگیرید. این بستگی به‌این داره که تنظیمات وبسایت شما چه‌گونه باشه و Feedback ساخت‌و‌ساز می کنه و به اون امتیاز میده. البته چیز خوبیه که ازش باخبر باشید. هنوز هم چیز های باارزشی برای ارائه داره.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: